Timrå Icon: Jag känner ansvaret. :)
Inlägg: 1423945
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker Timrå IK kan gott och väl bjuda på nästa hemma match! Fri entré!;)
Då kanske de kan få en nystart med fullsatt arena förhoppningsvis? =D
Då kanske de kan få en nystart med fullsatt arena förhoppningsvis? =D