Ska bara tillägga det här eftersom jag har sagt så mycket sen den 10/1 härinne. Jag gör som Olle snart.
Timrå verkar ha stora problem med sin självbild. För Timrå handlar det nu om att montera ner alla speglar och faktiskt snickra en självuppfattning som ligger mer i fas med sanningen. Riv ner skygglapparna. Riv ansiktet i spegeln. Det är inte Timrås ansikte längre. Det är en främling.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer