haggen: Alltså det var ett jäkla tjat om sponsorer. Om inte sponsorerna tror att föreningen själv ser det uppenbara så är det rimligare att ställa kravet på deras avgång. Då ska du se att tränarfrågan löser sig per automatik. Det är i sig tragiskt om sponsorerna ska behöva få till stånd en förändring i föreningen. Det borde man kunna sköta själva. Och med Johansson i spetsen, med hans Timrå-hjärta, så skulle han själv inse detta. Om hans Timrå-hjärta är så där stort som någon påstår.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är i sig tragiskt om sponsorerna ska behöva få till stånd en förändring i föreningen. Det borde man kunna sköta själva. Och med Johansson i spetsen, med hans Timrå-hjärta, så skulle han själv inse detta. Om hans Timrå-hjärta är så där stort som någon påstår.