Man mår dåligt varenda eviga gång man läser nånting om Timrå el. nåt uttalande från Timrå. Finns inte en enda positiv vibb från o om klubben! Zipp, Zero, Nada.
Det är bara ett enda stort svart hål av det mörkaste svarta, där det enda ljus som tillåts o kan verka är en nyans av becksvart.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Finns inte en enda positiv vibb från o om klubben!
Zipp, Zero, Nada.
Det är bara ett enda stort svart hål av det mörkaste svarta, där det enda ljus som tillåts o kan verka är en nyans av becksvart.
Smokey, var är du? Jag kommer!