1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1424454

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: ang Kolan...

Anledningarna till att han inte fick fortsätta i Timrå skrivs väl till typ två;

* Han spelade "skitdåligt" (som han säger själv) och underpresterade big-time.
* Han hade för hög lön - tror han skulle behövt gå ner 100' i månaden i lön för att Timrå skulle haft råd att ha honom kvar.

Men kul för Mattias att det går bättre i HV, har man rätt inställning så kan man nog inte misslyckas där...

Tror Mattias är en spelare som växer i rätt miljö och med rätt spelare bredvid, i Timrå var det han som skulle 'leda', och då gick det sämre.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer