Inlägg: 1425212
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Vi betalar alltså Vampola för att ha "bara" 12 pinnar upp till KS-strecket?
Är det fler än jag som ser TJ-Baloo & Co knappa miniräknare och komma till "smarta" slutsatser?
Vad skulle TJ pyssla med efter sitt ledande jobb i TIK? Ligger det något i att han ska räkna och väga pissblöjor på Carema?
Är det fler än jag som ser TJ-Baloo & Co knappa miniräknare och komma till "smarta" slutsatser?
Vad skulle TJ pyssla med efter sitt ledande jobb i TIK? Ligger det något i att han ska räkna och väga pissblöjor på Carema?
Jag börjar nog gråta.
Redigerad kommentar