+ 1
Inlägg: 1425234
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
diffe: Appropå nånting...
Hör inte spekulationer om spelarköp o liknande hemma i tråden Silly Season 11/12 längre? Eller har jag missförstått upplägget på HS?
Hör inte spekulationer om spelarköp o liknande hemma i tråden Silly Season 11/12 längre? Eller har jag missförstått upplägget på HS?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
diffe: jag har nåtts av liknande rykten, dock utan namn, har bara hört om en icke namngiven tjeck av bättre kvalitet.
Personligen hoppas jag på Hasek!:D
Personligen hoppas jag på Hasek!:D
Som sagt Domus rykte som kan vara sant!