Ordföranden har ordet:
Inlägg: 1425289
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Jag får gratulera er till att ha en klubbdirektör som är topp 3 i ES. Måste kännas fint att er ordörande lyfter fram en sådan seger som det positiva med er klubb!
Framgår det hur er busschaffis rankas?
Framgår det hur er busschaffis rankas?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
T T: Men är det någon som verkligen tror på det där förutom han och TJ?
Och så det här;
"– Hittills har vi inte fått några signaler på att ”Perra” inte når fram, vi har inte hört något sådant från spelarrådet. Det är vår uppfattning att där är vi inte i dag."
Jo kanske en av spelarna haft synpunkter.....
Och så det här;
"– Hittills har vi inte fått några signaler på att ”Perra” inte når fram, vi har inte hört något sådant från spelarrådet. Det är vår uppfattning att där är vi inte i dag."
Jo kanske en av spelarna haft synpunkter.....
Redigerad kommentar