Inlägg: 1425416
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ingenting verkar ha förändrats. Vill några bli med och ändra attityd och inställning? Jag är på. Fler?
Nu vänder vi skiten!
+ 8
Kom just på att jag inte har tik-forumet som en av mina forum och att det därför inte förekom några svar.
OK. Sundsvallarna gillar bättre andra saker än att se en fantastisk tre-kronor match.
Synd.
Det är AIK-stämpel på det.
"Stockholmslagen är livsviktiga för svensk hockey!"
Redigerad kommentar