1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1425426

Sv: Apropå nånting...

Dragan 2k: I den innersta kretsen så är årets upplaga stöpt i Nubbens form. Tro mig. Kent Norberg och Kent Johansson var rätt överens med hur de skulle lyckas i en ny era, i en ny organisation. Nu blev det inte så. Lill Kenta står där stolt medan Nubben står med huvudet i sanden. Om ni haft lite mer tålamod tror jag att Nubben varit klockren. Men klockorna ringde, tiden var förbi. I denna bransch är resultaten viktig.Ni hade inte tid att vänta. Otur för er.

Jag vill inte verka bitter. Men att göra er av med Nubben är enligt mig ett stort snedsteg. Nubben är ett geni.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Det var länge sen. Välkommen tillbaka! Har du haft semester? =)

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Willkommen. Bienvenu. Welcome.

Jag somnade så jag missade comebacken.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer