1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1425489

Sv: Apropå nånting...
pefr: men han presterade ju när han fick sparken. Challe hade rätt. Bara att Perra vägrade förstå hur man gör med en sån spelare han försökte göra han till en svärmorsdröm.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
.....så måste jag berätta vad som hände en kompis idag som är riktig TIK-supoorter;
Han hade varit på Media Markt med sin familj och skulle köpa en tv till pojken. Då kom det fram en försäljare (bräkande Ö-vikare och Modiot) för ViaSat och skulle övertala dem att byta Canal Digital mot ViaSat med argumentet att det skulle bli billigare för dem att se hockeyn nästa år på ViaSat då vi kommer att spela i allsvenskan.

Självinsikten måste varit ungefär 0. Vilken pajas.
Han hade tur att polarn var på bra humör annars hade han haft en led-tv runt halsen

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ääääh jag skiter i det där nu. Nu är det Vinterstudion! :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer