1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1425498

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Men inte idag i Bruksvallarna :-(

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sibners blogg på hockeysverige rekommenderas. Nu har skrivit ett inlägg om en av hockey-Sveriges största, Lidström, och hur alla hockeyhjältar diskrimineras när det skall till och delas ut Jerringpris och Bragdguld.

Jag förstår verkligen inte hur många spaltmeter det kan skrivas om anti-nyheter om när Slatan "läxar upp" demontränare när verkliga världsstjärnor som alltid levererar i den bästa ligan och landslaget totalt ignoreras. Det verkar ju som om journalisterna lever i någon slags världsfrånvänt pojkrum av icke-kritisk tänkande där Slatan är någon slags gud. Det enda jag skulle vilja göra med hans så kallade memoarer är att använda den på toaletten till någonting annat än läsning.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer