Inlägg: 1425975
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
One down and four more to go!
Enligt källor som jag inte får avslöja.
Inga namn, men en checkisk spelare som kan tolka åt Vampola för han är väldigt dålig på engelska.
Enligt källor som jag inte får avslöja.
Inga namn, men en checkisk spelare som kan tolka åt Vampola för han är väldigt dålig på engelska.
+ 7
Röymark är absolut ingen dålig spelare på något sätt men man behöver absolut inte göra honom till något större än vad han är vilket väl Nyström har gjort har jag för mig. Röymark är fortfarande en spelare som får ut för lite av vad han skulle kunna få ut med sin skridskoåkning. Fram tills att han börjar producera i en jämn takt och framförallt visar upp en större jämnhet så är han inte mer än en ojämn brunkare som har en förmåga att kunna raka in några puckar då och då.
För mig är han en aningen mer produktiv variant av Henrik Eriksson, mannen som alltid var som bäst när det gällde som absolut minst.