mikenomad: Det framgår egentligen inte varför han lämnar oss. Är det pga tränaren eller att han tycker han är för bra för laget kan man nästan tycka att det är lite divigt ändå....eller.....? Bara lämna för att man inte trivs känns ju lite så där ändå.....
Jag misstänker att han inte trivs med att spela i Sverige öht egentligen
Men i vilket fall som helst måste ju Perra bort nu
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad: Det framgår egentligen inte varför han lämnar oss. Är det pga tränaren eller att han tycker han är för bra för laget kan man nästan tycka att det är lite divigt ändå....eller.....? Bara lämna för att man inte trivs känns ju lite så där ändå.....
Jag misstänker att han inte trivs med att spela i Sverige öht egentligen
Men i vilket fall som helst måste ju Perra bort nu
Redigerad kommentar