1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1426129

Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: Ja nu e det fan Nagy eller nått likvärdigt som ska in ifall dom lirar Bremberg som center annars så ska en riktig klasscenter in. För utan Vampola så har vi typ 0 offensiv.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

jag tänker säga att det INTE är världens största katastrof att vampola lämnar .

jag tror inte att det behöver bli så jävla mycket sämre om nubben tar fram nån back o nån frw till...

ska vara lite utförligare senare ikväll för nu sitter jag o kör....


Sv: Silly Season 11/12

Berglund: Jag kan ändå tänka mig att många i laget kan lyfta sig rejält när Vampola är borta.

Tänk själv att du spelar i ett lag där EN spelare får pucken hela tiden. EN spelare som ska göra ALLT, medan du och dina lagkamrater får skit hela tiden.

I ett sånt läge är det lätt hänt att man tappar självförtroende och spelar sämre.

Minns i fjol. Vi resonerade på exakt samma sätt när Corso försvann. Men inte fan blev vi så mycket sämre av att han försvann. Man märkte ju knappt av det.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer