hubbenorlen: Ja men varför skulle han trivas bättre än de andra stjärnorna? Här vill man samla alla under en korkek så de kan sitta och lukta på blommorna tillsammans.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
hubbenorlen: Ja men varför skulle han trivas bättre än de andra stjärnorna? Här vill man samla alla under en korkek så de kan sitta och lukta på blommorna tillsammans.
Näe nu lät jag som modano.......
Redigerad kommentar