Om backen som Linkan hade på gaffeln är en bra back för laget så hade nog antagligen Nubben slutfört den dealen!! Var glad att Nubben är tillbaka! Tänk 3 år bakåt ist!!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
haggen:
Om backen som Linkan hade på gaffeln är en bra back för laget så hade nog antagligen Nubben slutfört den dealen!! Var glad att Nubben är tillbaka! Tänk 3 år bakåt ist!!!!