Sedan kan man aldrig ha en ensam tjeck i ett lag. Har aldrig funkat och kommer aldrig att göra det heller. Man skulle tryckt in Majeski el Skrbek så hade han med all sannolikhet trivats mycket bättre!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Modano:
Sedan kan man aldrig ha en ensam tjeck i ett lag. Har aldrig funkat och kommer aldrig att göra det heller. Man skulle tryckt in Majeski el Skrbek så hade han med all sannolikhet trivats mycket bättre!!