+ 3
Inlägg: 1426827
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: Gör som jag. Jag läser inte ens i tik-boken och skulle bara i undantagsfall skriva här. Den här gången undantagen såklart.
Redigerad kommentar
Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen:
Då är det tur att ni har er alldeles egna Bragd-Birger, som tillsammans med sin trogna skara av följeslagare, gång på gång visar var skåpet ska stå.
Wayne Gresky: Det ni har åstadkommit här inne i dag har för alltid övertygat mig om att diskussionen inte går att hålla på en tillräckligt mogen nivå.
Så jävla mycket skitsnack och en så barnslig retorik att man bara sitter och suckar uppgivet.
Så ja, jag är numera motståndare till hela idén med Hockeysnack över laggränserna.