Hahl Bundy: Jag skippar barbapapa och coneheads möjligheterna och säger bara: Trevligt.
Inlägg: 1427078
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Paddan: Ha ha jag har som sagt inga förhoppningar om nåt men kan bara de övriga ha klubban i isen så får dom minst ett smörpass under matchen.
Det är det enda jag vet. Tror jag.
Det är det enda jag vet. Tror jag.