Inlägg: 1427079
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
söder över: haha med tanke på att du hade höga förväntningar på Hedin så kanske det är bäst så här. Du slipper ju kanske i alla fall o hata honom då.. XD
+ 2
jag tänker vara försiktig med förväntningarna på motin...
bättre än högström skulle jag tro men knappast cas nivå...