Stort grattis om ni lyckas landa Brendl, en spelare som kommer att dra mycket folk o göra massor med mål, omtyckt av sina lagkamrater. Han har ju ett rykte om att vara lat o obekväm, något som i dagsläget inte stämmer. Brynäs skulle ha värvat honom när chansen gavs, man måste ha framförhållning, speciellt då vi lär tappa en del tongivande spelare till nästa säsong.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer