Dags för ST Hockey igen?
Inlägg: 1427300
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: hoppas, så slipper man det tjatet om att man inte ska flytta lag ur ens egna kommun.. mot hamnen!
+ 2