1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1427305

Sv: Apropå nånting...

Vill verkligen inte se Brendl i Timrå! Usch, helt plötsligt skulle det kännas jobbigt att möta er. Karln kan vinna matcher på egen hand, det är en fröjd att ha honom i sitt lag hur dåligt kroppsspråk han än må ha. Mål gör han garanterat.

Ställ upp han på blålinjen i PP bara så kommer det smaska till fint bakom motståndarmålvakten.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

MarcusElving: Ja, han sköt väl i princip kvar er helt på egen hand när ni spelade i kvalserien för några år sedan. Hoppas han kan göra det samma för oss!


Sv: Apropå nånting...

MarcusElving:

Inte för att vara negativ men varför är inte FBK och rycker i honom?

Eller andra lag som behöver en sniper.

FBK lär ju kunna slanta mer än oss också. 

Dock ser jag också Brendl som en supervärvning, kom igen Nubben!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer