+ 7
Inlägg: 1427305
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
MarcusElving: Ja, han sköt väl i princip kvar er helt på egen hand när ni spelade i kvalserien för några år sedan. Hoppas han kan göra det samma för oss!
Sv: Apropå nånting...
MarcusElving:
Inte för att vara negativ men varför är inte FBK och rycker i honom?
Eller andra lag som behöver en sniper.
FBK lär ju kunna slanta mer än oss också.
Dock ser jag också Brendl som en supervärvning, kom igen Nubben!
+ 1
Vill verkligen inte se Brendl i Timrå! Usch, helt plötsligt skulle det kännas jobbigt att möta er. Karln kan vinna matcher på egen hand, det är en fröjd att ha honom i sitt lag hur dåligt kroppsspråk han än må ha. Mål gör han garanterat.
Ställ upp han på blålinjen i PP bara så kommer det smaska till fint bakom motståndarmålvakten.