Kattgubben: heter det inte: "....ropa hej förrän man är i bäckenet..." ?? ;-)
Inlägg: 1427351
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så måste väl Ewa Lindstrand ligga bra till för epitetet "rikspucko". Eller åtminstone länspucko...bytänkande de luxe. Ang. hennes sågning av sammanslagningsförslaget Sundsvall-Timrå alltså....
+ 7