söder över: Har Högström ett märke av en fotsula i arslet kanske? Isåfall brister jag ut i ett spontant JJJIPPPIIIEEE!!!
+ 2
Dream Team: mmm jag tar fan rygg på dig där. om nu hedin promt skall vara kvar så tycker jag att det inte finns plats för en kopia fast med ännu lite sämre närkampspel o lite sämre passningpel o ennu ett snäpp sämre offensivförmåga...
ärligt talat hans offensiv är lite lik kolans. segt tempo o dragskott på närmsta motståndar benskydd...