Inlägg: 1428067
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
söder över:
Hagos VAR bra i PP, Förr, nu är det tveksamt om han ska vara på plan, han får förbannat lite uträttat.
liston: haha gryyyymt skeptisk i fallet hagos men så undra jag verkligen vad han gör i ett pp från första början....
låt bagarn teka o åka in på mål o styra in puckana med näsbenet isst. eller blir det highstick då?