+ 9
Inlägg: 1428150
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Skarin: Fybubblan va skön karln är, höll på att garva läppen av mig när han pratade om Hagos!
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Skarin: Det var blott en dröm att kunna se efter-match-klipp som det där med Jonte när man såg han på avskedsmatchen, så njut medans ni kan!
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Skarin:
Vem kunde tro det innan säsongen? Han har gjort det riktigt bra, det trodde jag verkligen inte.
Redigerad kommentar