http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/timra/article13953132.ab
Inlägg: 1428198
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vad är det med dessa hockeydivor(brendel i detta fall)? Först går man ut i media o grinar att man inte får spela, sen ska man ha en jättelön o flerårskontrakt.
Har naturligtvis full förståelse att man vill tjäna så mkt som möjligt, men vill man ha liv i karriären igen kanske man offra en halvsäsong med halverad önskedrömslön.
Sv: Apropå nånting...
stoff: Ja det är ju tragiskt, är han så dyr så är han inte värd pengarna.
Jag håller dock honom som Timråspelare tills motsatsen bevisats.
:(
Jag håller dock honom som Timråspelare tills motsatsen bevisats.
:(
Sv: Apropå nånting...
stoff: Lika dyr som Hlavac? Ja då kan jag förstå.
"Brendl vill till Sverige och han vill skriva ett flersårskontrakt med en elitserieklubb. Men priset för Brendl är väl tilltaget – Hlavac-klass."
Redigerad kommentar