1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1428340

Sv: Apropå nånting...

Moverare:

Själv tycker jag precis tvärtom, straffar borde förbjudas, bättre att matcherna får sluta oavgjort och det säger jag inte bara för Timrå torskat nu på slutet.

Gillar man lotto så gillar man straffar.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
haggen: vad snackar du om? Finns väl inget som helst slumpartat med straffar? Två idrottsmän som möts i sina roller. I så fall är ju boxning också som lotteri.
Sjukt tröttsamt resonemang.

Sv: Apropå nånting...
haggen: Finns väl inget lotto med straffar? Är man skicklig sätter man puckarna. Vampola var ju tvärsäker. Sen är det ju roligare med straffar om inte det ena laget har en målvakt som är sönderläst av motståndarna...

Sv: Apropå nånting...
drar en länk till er som har fritid


 

Sv: Apropå nånting...
haggen: i NHL är det säkert skit roligt att se straff. Men i ett land som sverige där kvaliten på straffarna mäter sig med resultaten på Svenska nationella prov för invandrare så är det inte lika underhållande att se på.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.