Som ni vet så har vi i timrå ett publiksnitt på ca 4900. Det i en hall som rymmer 5500. Om vi fick en arena som höll måtten för vad man ska kunna kräva av en elitklubb så skulle vi fylla den med. Snälla hockey sverige hjälp oss att övertala politikerna och närislivet om att vi MÅSTE ha en ny arena. Vår lada är en skam för hockey sverige
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om vi fick en arena som höll måtten för vad man ska kunna kräva av en elitklubb så skulle vi fylla den med.
Snälla hockey sverige hjälp oss att övertala politikerna och närislivet om att vi MÅSTE ha en ny arena.
Vår lada är en skam för hockey sverige