1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 142927

Sv: ny arena
dr-nix: Jag förstår inte varför alla pratar om dålig mediabevakning ? Med mediabevakning avses inte bara Canal+ ! Tidningarna skriver en hel del om TIK !
Men visst, jag är också realist och inser att TIK inte har speciellt mycket pengar att röra sig med.
En tanke som slog mig är att det här med att flytta hus. Numera är det ju vanligt att vackra timmrade träkåkar tas ned, fraktas till Stockholm och byggs upp igen. Att det är bostadsbrist i Stockholm och ett överskott i andra delar av landet har väl skapat detta fenomen. Nu råkar det dock vara så att Stockholm råkar ha ett överskott på globar. Varför inte riva bollen och frakta upp den till Timrå !

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer