1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1429370

Sv: Silly Season 11/12
aik kommer ta poäng ikväll... 110%säker

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
stoff: Banka på det då. Jag tro Brynäs vinner jag.

Sv: Silly Season 11/12
stoff: 3,6 på AIK, vilket jävla odds!

F.ö Så tycker jag att det är ganska roligt när det är ES macther nästan avrje dag som dom gjort nu, men det som är så jävla tråkigt är att tabellen typ släpas lite över hela tiden, man vill gärna ha 5-6 matcher samma kväll ibland mycket lättare att se vad som hänt då.

Sv: Silly Season 11/12

stoff: Ohhhhh...oraklet har talat!

 

Men seriöst så tror jag det också. Fast det har med lagen om alltings jävlighet att göra. Hade det varit Brynäs som behövt tappa poäng kan man ju vara stenklar på att de tagit sin lättaste trea på länge. Precis som AIK ikv självklart kommer ha lekstuga i Läkerolen.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.