Bragd-Birger: Svensson i kassen. Då kan man ju hoppas på att vi ser nätet.
Inlägg: 1430316
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Ambroo: Matchar vi Lundström emot, eller är det gladpack-riddarn som åter får förtroendet?
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Ambroo: Ja jävlar. Det fick pulsen att stiga en smula.
Om sen Lundström kunde visa att han kan göra en bra match som förstemålis (och inte bara som 'Riddarn är sjuk, fort på med skydden och ställ dig i kassen'-målis) kommer jag gråta av glädje. Snälla, snälla?
Redigerad kommentar