fredriko74: Jag loosa ju 2000 på NHL-dubbeln men du mena kanske dubbeln med pittsburgh och tottenham? den satt ju iaf, tur det :P
Inlägg: 1430354
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Berglund: Mm, vet inte hur det gick för Philadelphia. Men syfta på den med Tottenham o Pitt