Inlägg: 1430372
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Jävlar, vilken sugig förstaperiod. Nu behövs det ryckas upp ett antal snäpp om det inte ska sluta på sedvanligt AIK-vis.
Att anfallsspelet inte ser glimrande ut kan man förstå, när vi har Hagos och Bagarn som dom enda naturliga centrarna. Inte mycket konstruktivitet där, nej.
Oroväckande dock att det är så löjligt virrigt bakåt. Dom sköljer ju in lite som dom vill. Med marginaler på andra sidan hade det kunnat stå 4-1 nu.
Sen hackar det som fan på webben också. Kör på en ny dator, så jag är lite nyfiken på om fler har samma problem?
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
nu får vi verkligen hoppas att de tar och kammar sig i pausen och kommer ut som "ett helt nytt lag" i andra. det här kommer att rassla iväg annars. uff.