Inlägg: 1431260
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jag tittar. Färjestad gör som AIK gjorde igår. Bjuder in motståndarna. Torpet och Sanny Lindström slänger in puckar i eget mål och spelet krakulerade så fort Växjö gjorde 5-3. Nu kan iof FBK blivit räddad av en utvisning på Moran i Växjö. Får se om Växjö orkar mobilisera ett sånt tryck dom hade innan utvisningen under dom 6 sista minuterna.
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Fanny kastade in en i egen kasse sen har lakers kört rätt hårt men nu drog de på sig en utv just när de haft bra energi.
Någon som kollar på FBK matchen eller, vad gör dom det står 5-4 nu :P