1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 143279

Sv: Usla TV4
Att man visade Djurgården-Linköping igår kan man ju iofs förstå. Det fanns ju inte så hemskt mycket annat att visa hockeymässigt då det bara gick en Elitseriematch. Så anti-Stockholm får vi väl ändå inte vara att vi gnäller på det. Fortsätter Timrå att imponera resten av säsongen så blir det nog mer bevakning nästa säsong. Möjligtvis om det skulle bli slutspel i år så kan det börja hända saker i TV-rutan framåt mars-april.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.