Pastor Koskinen gjorde ett riktigt hallelujaframträdande och klacken sjöng "han har öppnat pärleporten" fast med annan text. Visst var det ett väckelsemöte i lördags, folk såg t.o.m flygande båtar på hemvägen från Ö-vik har jag hört. Kapanen var stabil som vanligt och backarna jobbade mycket bra Kapanens första nolla denna säsong. Halvardsson fick däremot spräcka nollan och penetrerade puckuslingen över mållinjen bakom MoDo keepern. Nog var ändock Koskinen största utropstecknet denna afton. Hakka pällä soumi poikka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst var det ett väckelsemöte i lördags, folk såg t.o.m flygande båtar på hemvägen från Ö-vik har jag hört.
Kapanen var stabil som vanligt och backarna jobbade mycket bra Kapanens första nolla denna säsong.
Halvardsson fick däremot spräcka nollan och penetrerade puckuslingen över mållinjen bakom MoDo keepern.
Nog var ändock Koskinen största utropstecknet denna afton.
Hakka pällä soumi poikka.