1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1436507

Sv: Apropå nånting...

Johnny B Goode: Varför skall jag fråga honom vilken alkoholpolicy TIK har för? Jag förutsätter att han inte gör något fel, men jag personligen tycker det är helt fel. Men om man inte får ha egna åikter och dela med sig av dom på detta forumet så ber jag om ursäkt.

Om det är kärringskvaller så får den åsikten stå för dig.

Det man kan konstatera är att TIK inte verkar ha några riktlinjer på det här med alkohol, och verkar så inte ha haft någonsin? 

Det finns ju en hel del gamla akoholhistorier i föreningen, men efter alla händelser så verkar ju inget vara förändrat.

Visst hockeyspelare är ju också bara människor, men hur profesionellt är det att gå ut på krogen efter matcherna och dricka alkohol?


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer