1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1436512

Sv: Apropå nånting...
RED DEVILS: Svårt att jämföra fysiken och prestationen som behövs mellan en lagsport och en individuell sport där exakt varenda millimeter i dej måste prestera på absoluta topp nivå om du ska kunna va me och tävla . En liten känning i en muskel för en tennisspelare är inte samma sak som för en hockey eller fotbollsspelare . . Varenda tusendels sekund är beroende av topp prestationer i många individuella sporter medans du ändå kan prestera skapligt i en lagidrott fast du inte är på ditt max .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

superfalle: Ja statestik kan man sirra på, men jag använder mina ögon, det jag ser på matcher, atityd!!! 

Jag tycker att Murley ser ut som en nochalant slarvig överbetald fegis, inte en tackling, dåliga pass, putt & dutt...

Han borde Timrå släppt för länge sen..!


Sv: Apropå nånting...
superfalle: Ja i dagens TIK så behöver ju alla vara på sitt MAX, inte många spelare som varit skapliga de senaste matcherna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer