Vet inte vad Sundsvall drar med sig för otrevligheter.
Men enligt en som lär sitta i styrelsen på Örnen så har han ALDRIG sett några spelare där onyktra. Spelarna där har varit på sina träningar, sedan har de gått hem för att efter ett tag dyka upp med barnen på ishockeyplanen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vet inte vad Sundsvall drar med sig för otrevligheter.
Men enligt en som lär sitta i styrelsen på Örnen så har han ALDRIG sett några spelare där onyktra. Spelarna där har varit på sina träningar, sedan har de gått hem för att efter ett tag dyka upp med barnen på ishockeyplanen.