Blizzard: Vi har ett uselt försvarsspel . Och där har centrarna ett stort ansvar . Att hålla på och gegga yttrar som centar som inte är vana att axla de ansvaret är ohållbart
Inlägg: 1443277
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: men som sagt, Bagarn har ju varit värdelös på det han ska ha som sitt signum, dvs försvar, så vad fan...Nu kör vi!
In nubben we trust!
In nubben we trust!