pefr: Jo, det är ganska tydligt.. Men för att få jobba som kommentator tycker man ju man att man borde ha någon sorts koll på hockeyn utanför distriktet.
Inlägg: 1443496
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
och svesse fortsätter göra poäng i modotröjan, kul! (för honom)
+ 1