1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444440

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Vinner vi ikväll så ska jag ta på mig en Modo-tröja, snickarbyxor, hänga en banjo runt magen och skrika "Modoröv" på en offentlig plats i den värsta julrushen.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Skarin:

Ikväll håller jag på TIK! :)

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

Skarin: Vänligen informera oss andra vart och när så att man får chansen att se denna händelse.

Om TIK vinner förståss


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Skarin: Sådär den har vi screen-shot på :-D

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Skarin: kom ihåg: pics or it didn't happen =)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer