1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444527

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
KORITFW: Den karln är ett självförtroende från att pytsa in 15-20 pinnar på en säsong. Och självförtroendet är ju minst sagt på gång.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

Knylan: Rätt bra första period av TIK. Bra kämpatakter i offensiv zon och lungt agerande i försvaret. Det vill vi se mer av.

Antagligen har TIK-lirarna fått upp skälvförtroendet på sista tiden, då är dom inte så "stirriga" som tidigare.


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Knylan: Helt ok bortaperiod det där. Lite mer tryck och längre anfall i nästa så!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
"Vi som för spelet" my ass

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer