Olle: jag håller med om att klubban tar i huvudet, och oavsett vart på banan det sker är alltså att den gör det i samband med skott som jag funderar över. I övrigt säger jag inte att utvisningen var felaktig, utan jag konstaterade bara att det uppenbarligen fanns en lucka i mina kunskaper, då jag i min enfald trodde att det var befogat och okej att ha klubban högt i samband med skott. nog om detta nu.
Idag tror jag för övrigt att friberg kommer att tråckla in en!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Olle: jag håller med om att klubban tar i huvudet, och oavsett vart på banan det sker är alltså att den gör det i samband med skott som jag funderar över. I övrigt säger jag inte att utvisningen var felaktig, utan jag konstaterade bara att det uppenbarligen fanns en lucka i mina kunskaper, då jag i min enfald trodde att det var befogat och okej att ha klubban högt i samband med skott. nog om detta nu.
Idag tror jag för övrigt att friberg kommer att tråckla in en!