1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444637

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

Olle: jag håller med om att klubban tar i huvudet, och oavsett vart på banan det sker är alltså att den gör det i samband med skott som jag funderar över. I övrigt säger jag inte att utvisningen var felaktig, utan jag konstaterade bara att det uppenbarligen fanns en lucka i mina kunskaper, då jag i min enfald trodde att det var befogat och okej att ha klubban högt i samband med skott. nog om detta nu.

Idag tror jag för övrigt att friberg kommer att tråckla in en!


Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
SÅ SKÖNT! Fan vad gött!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer