1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1445061

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen: Men det var väl fasen vad Olle går och lägger sig tidigt nu för tiden?!? Han som släckte och stängde här på hs förr?
Har han gått och blivit mjölkbonde eller....?

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Timrå Icon: Jaja man är inte ungdom längre, man kan inte härja på och bäges hela nätterna längre! ;)

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

Timrå Icon:

Det är spännande det här. Nu har ni ju bara sju poäng upp till elfteplatsen.


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

Timrå Icon: Ja, helt hopplöst! Vi kan inte vara utan nattvakt här, finns ju risk att det kommer diverse munbajsar-troll som han måste tala under bordet...

Det klarar vi ju inte själv än!!!!


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.