1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1445097

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

Knylan: Det jag finner mest glädjande med Timrå IK just nu är att det är KUL att se laget spela. Det är roligt att se killarna spela även om vi inte får med oss alla poäng, dom SLITER även om det skulle visa sig att det ändå blir kvalserien till slut, målen värmer på det där gamla hederliga sättet även om det inte alltid är drömmål.

Fan jag har tom glömt bort att det är perra som står i båset! Tack nubben!


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.