Berglund: Bara 30 millar? Enligt HAppsen så var det 50-55 millar, har jag för mig att han sagt. Mer än halva omsättningen.
Inlägg: 1445275
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan:
52 millar kostade hela truppen om jag inte missminner mig, men då räknar man säkert in spelare, tränare och tobbe dahlstedt, till detta skall läggas såssiala avgifter.
52 millar kostade hela truppen om jag inte missminner mig, men då räknar man säkert in spelare, tränare och tobbe dahlstedt, till detta skall läggas såssiala avgifter.
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Det e arbetsgivaravgifter o skatter för klubben etc, nu menar jag vad spelarna faktiskt får ut har jag för mig det låg kring 30.
Redigerad kommentar